Kuntoharjoittelu

Kohota kuntoasi Nautiluksessa

Elämästä tulee hiukan helpompaa ja hauskempaa, kun kunto on kohdallaan. Lisäksi keho voi fyysisesti hyvin. Sydän vahvistuu, hapenottokyky paranee, lepopulssi alenee ja sydän- ja verisuonitautien riski pienenee. Myös ravinnon hyödyntäminen paranee, ja keho polttaa enemmän kaloreita.

Valitse monista erilaisista harjoittelumuodoista

Meillä Nautiluksissa voit kohottaa kuntoasi monella eri tavalla. Soutulaite, crosstrainer, kuntopyörä, hiihtolaite ja juoksumatto ovat hyvän kunnon lähteitä. Monissa keskuksissamme voit myös käydä erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla, kuten spinningissä, kuntonyrkkeilytunnilla ja kuntopiirissä. Myös uinti kohottaa kuntoa. Nautilus kuntokeskukset sijaitsevat usein uimahallin yhteydessä, jolloin jäsenyyden hintaan kuuluu myös uintimahdollisuus.

Yhdistele kuntoharjoitteluun mielellään voimaharjoittelua vaihtelun saamiseksi. Kahdesta kolmeen treenikertaa viikossa luo hyvän pohjan.

Hyvä keino päästä alkuun on varata aika maksuttomaan tutustumiskäyntiin. Valitse keskus oikeasta yläreunasta, soita ja varaa sinulle sopiva aika.