Opi treenaamaan HIT-menetelmällä!

Onko sinun vaikea löytää aikaa kuntoiluun? Vai haluatko saada suurimman hyödyn jokaisesta harjoituskerrasta? Me Nautiluksessa käytämme HIT-harjoittelumenetelmää. Se on intensiiviharjoittelua, jossa 20 minuuttia riittää kehon rasittamiseen niin, että kehitystä tapahtuu.

Haluamme tarjota jäsenillemme mahdollisuuden harjoitella yksinkertaisella, turvallisella ja aikaa säästävällä tavalla, joka tuottaa tulosta. HIT-menetelmä vie paitsi vähemmän aikaa, saa oikein tehtynä taatusti aikaan myös näkyviä tuloksia.

HIT-menetelmä on huolellisesti kehitetty ja tutkittu intensiiviharjoittelun muoto. Siinä 20 minuutin treeni muutamana kertana viikossa antaa keholle riittävästi harjoitusta, jotta kehitystä tapahtuu. Menetelmä on tehokas riippumatta siitä, kuinka paljon olet aikaisemmin harjoitellut.

Näin se toimii

HIT-menetelmässä yksi harjoituskerta koostuu 6–12 harjoituksesta, joissa kussakin tehdään 8–12 toistoa. Harjoituksissa keskitytään liikkeiden oikeanlaiseen suorittamiseen ja lihasten väsyttämiseen. Oikein tehtynä HIT-harjoittelu tekee kehosta vahvan ja jäntevän sekä kiihdyttää rasvanpolttoa.

Autamme sinut alkuun HIT-harjoittelussa!

Keskustemme koulutetut ohjaajat ovat sinua varten. He opastavat sinua harjoittelemaan oikein sekä tarjoavat valmennusta, tukea ja innoitusta. Olemme vakuuttuneita, että siten saat treenistäsi vaihtelevan ja edistyt harjoittelussasi. Nämä tekijät ovat nimittäin avain menestykseen.

Comments are closed.